نیروی انتظامی شیروان  به اعتبارات ویژه نیاز دارد

نیروی انتظامی شیروان  به اعتبارات ویژه نیاز دارد


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات نیروی انتظامی این شهرستان کم است و با توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهرستان باید اعتبارات ویژه‌ای به این بخش اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا، علی جدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شیروان اظهار کرد:با توجه به درآمدهای پایین در این شهرستان و ناهنجاری‌های بالای اجتماعی باید اعتبار ویژه‌ای برای بخش‌های انتظامی این شهرستان در نظر گرفته شود. فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه افزود: بودجه جاری در اختیار ما نیست و مدیران کل از اختیارات بیشتری در این زمینه برخوردارند و ضرورت دارد مدیران شهرستانی برای دریافت بودجه بیشتر ارتباط قوی‌تری با مدیران کل داشته باشند.
دولت اسماعیل‌زاده ضمن انتقاد از برخی مدیران در سهل‌انگاری جذب اعتبارات، گفت: مدیران شهرستانی با جذب اعتبار، شاخص حوزه کاری و عمرانی خود را بالا ببرند.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شیروان در سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی هم گفت: امسال یک‌هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۱۴۰۱ برای این شهرستان مصوب شد که در قالب اعتبارات تملک دارایی ابلاغ و باید توزیع شود.
علی‌اکبر حسین‌زاده اظهار کرد: امسال تعریف طرح‌های جدید در دستور کار نیست و طرح‌هایی اجرا می‌شود که ۵۰درصد از اعتبار آن‌ها تهیه شده باشد. اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام به‌خصوص در بخش آب، راه و حمل‌ونقل است که پیشرفت بالایی دارد و در اولویت بهره‌برداری است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه