قطع برق ۱۱۶ اداره و سازمان‌ دولتی در استان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اعلام کرد

قطع برق ۱۱۶ اداره و سازمان‌ دولتی در استان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با اقدام‌های مؤثری که در بخش‌های مختلف از قبیل تعدیل روشنایی معابر، همکاری بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی صورت گرفته، در مجموع مصارف مختلف در دوره دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد کاهش مصرف برق در سطح استان بوده‌ایم.
مجید آزیز اظهار کرد: در این زمینه اقدام‌های گسترده‌ای در بخش تولید و افزایش ظرفیت‌های نیروگاهی صورت گرفته است و با همکاری مشترکان به ویژه در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری خوشبختانه مشکلی در تأمین برق بخش خانگی نداریم.
وی بیان کرد: با توجه به روند افزایش دمای هوا طی روزهای آینده مردم عزیز استان کماکان با انجام اقدام‌های صرفه‌جویانه به تأمین برق مطمئن و مداوم کمک کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان با تأکید بر اهمیت رعایت الگوی مصرف برق توسط شهروندان بیان کرد: مردم با اقداماتی از جمله استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از لامپ‌های SMD و LED برای تأمین روشنایی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف از قبیل اتو، ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی و بخارشوی در ساعات اوج مصرف نه تنها به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک می‌کنند بلکه از افزایش هزینه‌های برق در سبد خانوار جلوگیری خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، آزیز گفت: از ابتدای اجرای طرح صرفه‌جویی مصرف برق ادارات تاکنون تعداد ۱۱۶ اداره شامل سازمان‌های عمومی و دولتی، بانک‌ها، شهرداری و... در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی به جز مشهد و طرقبه شاندیز از میزان مصرف ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل در ساعات اداری عدول کرده‌اند که نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدام‌های مؤثری که در بخش‌های مختلف از قبیل تعدیل روشنایی معابر، همکاری بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی صورت گرفته، در مجموع مصارف مختلف در دوره دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد کاهش مصرف برق در سطح استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز بوده‌ایم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه