هدف‌گذاری برای افزایش هشت برابری تولید محصولات بتنی رضوی

هدف‌گذاری برای افزایش هشت برابری تولید محصولات بتنی رضوی

مدیر عامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی از هدف‌گذاری برای افزایش هشت برابری تولید انواع محصولات بتنی در این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این طرح در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.


مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: از این رو قرار است دستگاه جدیدی برای ارتقای ظرفیت تولید محصولات، افزایش سهم بازار و همچنین دریافت استانداردهای مربوط و گواهی‌نامه‌های معتبر از مراجع ذی‌ربط از جمله شهرداری، خریداری و نصب شود.
وی با اشاره به محصولاتی که در طرح افزایش ظرفیت تولید این شرکت اجرایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: این موارد شامل انواع محصولات بتنی شامل کفپوش، جدول، آب‌رو، کانیو، بلوک و فلاورباکس است و این مجموعه با هدف حمایت از تولید داخل، دستگاه مورد نظر را از یک شرکت معتبر داخلی خریداری و در محل مجتمع تولید و ماشین‌آلات شرکت در مشهد نصب خواهد کرد‌.
قربانی گفت: با استفاده از دستگاه‌های جدید امکان تولید محصولات به صورت دولایه که امروزه مدنظر کارفرمایان است، فراهم می‌شود.
وی افزود: با بهره‌برداری از طرح افزایش هشت برابری محصولات بتنی شرکت، در گام نخست سهم بازار این تولیدات را در منطقه که شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی است و در گام‌های بعدی در استان‌های همجوار و بازارهای صادراتی افزایش خواهیم داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه