انهدام باند قاچاق سوخت سازمان‌ یافته در خراسان جنوبی

انهدام باند قاچاق سوخت سازمان‌ یافته در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با کشف ۲۸۴ هزار لیتر فراورده نفتی خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی‌نسب گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کردند و از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور نیز مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، بعد از چند روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و زیر نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان‌یافته فراورده‌های نفتی موفق شدند در این زمینه ۱۱تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، ۲۸۴هزار لیتر فراورده‌ نفتی کشف شد که به صورت سازمان‌یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱متهم دستگیر و به همراه پرونده‌های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه