پوست‌اندازی بهاری

نگاهی به لیست تیم ملی والیبال ایران

پوست‌اندازی بهاری

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.


تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.
موریس موتا پائر، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی 39 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که به شرح زیر است:
پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور
دریافت‌کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین‌خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست
مدافع میانی: سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی
قطر پاسور: امیرغفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی لیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا.
بر این اساس آماده‌سازی تیم ملی از امروز وارد مرحله جدید خود خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به غیر از لژیونرها باید خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در صورت آمادگی بازیکنان و رقابت نزدیک در پست‌های مختلف تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.
اما یکی از نکات جالبی که در لیست تیم ملی به چشم می‌خورد به سهم هر باشگاه در جمع بازیکنان منتخب پائز اختصاص داشت. با نگاهی به این نفرات می‌توان دریافت کرد باشگاه شهداب یزد با داشتن هفت بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی والیبال ایران دارد.
در این بین محمد فلاح خیلی زود با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود  اعلام کرد به دلیل مصدومیت و نیاز به مداوا با هماهنگی کادر فنی و فدراسیون والیبال از تیم ملی ملی کناره‌گیری کرده است.
لازم به ذکر است در این مرحله از تمرینات پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز تمرینات تیم ملی را زیر نظر دارد و علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، به وی کمک می‌کنند. موتا پائز فرانسوی نیز از چهارم اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه