ورود ماشین‌آلات جدید به ارزش بیش از 210 میلیارد ریال به ناوگان سازمان عمران

ورود ماشین‌آلات جدید به ارزش بیش از 210 میلیارد ریال به ناوگان سازمان عمران


مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد از ورود ماشین‌آلات جدید به ارزش بیش از 210 میلیارد ریال به ناوگان این سازمان خبر داد.
احسان شریعتی در حاشیه مراسم رونمایی از ماشین‌آلات جدید و مانور خدمت استقبال از بهار سازمان عمران که با حضور محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد و پوریا محمدیان یزدی معاون عمران حمل‌ و نقل و ترافیک برگزار شد، گفت: یکی از اقدام‌های صورت گرفته در راستای نوسازی ماشین‌آلات بوده که براساس آن سه دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری و یک تاپ کت‌پاش دستگاه خط‌‌‌کشی خریداری شد.
وی ادامه داد: این پنج دستگاه ماشین‌آلات سنگین عمرانی که در مجموع با هزینه 210میلیارد ریال خریداری‌ شده، امروز با حضور شهردار مشهد و معاون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری رونمایی و به ناوگان سازمان عمران افزوده شد. همچنین در کنار رونمایی از ماشین‌آلات جدید، مانور خدمت و استقبال از بهار انجام شد و نیروهای سازمان عمران در صورت نیاز به همراه تجهیزات، آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز خواهند بود.
شهردار مشهد مقدس نیز در این مراسم گفت: سازمان عمران همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی، در پیشبرد فعالیت‌های عمرانی شهر پیشرو بوده است.
محمدرضا قلندرشریف با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان و خودروهای سازمان عمران اظهار کرد: در حال حاضر سازمان عمران با داشتن 150 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین، امدادی و عملیاتی دارای ظرفیت خوب و پیش‌رونده‌ای است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه