ضعف زیرساخت‌ها درخراسان جنوبی

استاندار انتقاد کرد

ضعف زیرساخت‌ها درخراسان جنوبی


​​​​​​​استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه محرومیت‌های مزمن به ویژه در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی در استان وجود دارد، گفت: وظیفه همه ما برای عمران و آبادانی، تلاش و جهاد است. به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت با اشاره به مشکلات استان اظهار کرد: محرومیت‌های مزمن به ویژه در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی در استان وجود دارد.
در استان‌های دیگر کشور نوع پیگیری ما برای استان از نوع توسعه‌ای بود در حالی که در خراسان جنوبی پیگیری‌ها از نوع زیرساختی است.
وی با بیان اینکه بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها به خودمان برمی‌گردد در حالی که اکنون باید در استان تحول و حرکت ایجاد شود، افزود: خراسان جنوبی در زمینه نرخ رشد اقتصادی حوزه‌های مختلف دارای رتبه‌های آخر است. وی با بیان اینکه وظیفه همه ما برای عمران و آبادانی، تلاش و جهاد است، گفت: در حال حاضر موضوعاتی برای استان را در دست پیگیری داریم که برخی استان‌ها ۳۰ سال پیش پیگیری کرده و به نتیجه رسانده‌اند.
وی ادامه داد: شرکت‌های پیمانکاری استان سازوکارهای لازم را داشته و پروژه‌های عمرانی خوبی در دست اقدام دارند بنابراین فعالیت این شرکت‌ها در استان اهمیت دارد.
استاندار خراسان جنوبی خواستار پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران شد و افزود: اینکه دستگاه اجرایی پول داشته باشد اما مطالبه پیمانکاران را نپردازد قابل توجیه نیست. وی بیان کرد: شرکت‌های پیمانکاری استان بزرگ‌ترین مجموعه اقتصادی و عمرانی استان بوده که ۱۳هزار نفر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه