افزایش 3برابری اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد

افزایش 3برابری اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد


​​​​​​​مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: اعتبارات اشتغال‌زایی این نهاد در سال‌ جاری در استان بیش از سه برابر افزایش داشته است.
رضا سلم‌آبادی افزود: پارسال ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال استان بود که امسال این رقم به بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: تعهد داریم امسال۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم. نیمی از این اعتبارها را به افراد غیرمددجو می‌دهیم که باید شرایطی مانند قرار داشتن در دهک یک تا ۵ درآمدی، کارآفرین نبودن و... را دارا باشند. 
سلم‌آبادی با بیان اینکه در صورت جذب منبع‌های اشتغال تا آذر ماه امسال، قول شارژ دوباره منابع داده شده است، گفت: تاکنون به 2 هزار و ۳۳۷ پرونده اشتغال در استان تسهیلات پرداخت شده است.
وی در مورد ضمانت‌های بانکی نیز گفت: همکاری بانک‌ها با این نهاد در پرداخت تسهیلات، قابل تقدیر است و سهم محرومان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد را ویژه می‌بینند و در ضمانت‌های بانکی نیز شاهد رفتار طبیعی بانک‌ها هستیم.
سلم‌آبادی در ادامه با اشاره به افزایش جمعیت زیر پوشش این نهاد اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۸۲ هزار خانواده زیر پوشش هستند که البته متغیر است.
وی در توضیح تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد از ابتدای امسال افزود: از ابتدای سال‌ جاری هزار و 200 خانواده زیر پوشش قرار گرفته شده‌اند و به همین میزان نیز تا آخر مرداد ماه جذب این نهاد می‌شوند که به این ترتیب پشت نوبتی در استان، صفر می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه