مددجویان کمیته امداد به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می‌شوند

مددجویان کمیته امداد به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می‌شوند

قزوین

  معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین از اعزام 3 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی و سیاحتی در سال جاری خبر داد.


حسین قلی پور افزود: رویکرد کمیته امداد امام(ره) در کنار ارائه خدمات مختلف، ارتقای فرهنگ خانواده‌های مددجو است؛ چرا که اعتقاد داریم نباید فقر اقتصادی، زمینه فقرفرهنگی را ایجاد کند.
قلی پور با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش زیادی در کاهش آسیب‌های روحی ناشی از شرایط کرونایی بین مددجویان خواهد داشت، اظهار کرد: به همین منظور امسال ۱۳میلیارد ریال اعتبار برای اردوهای سیاحتی و زیارتی مددجویان تحت حمایت این نهاد درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه اردوهای زیارتی ما شامل اعزام مددجویان به مشهد و قم خواهد بود، تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای فرهنگی، ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری، تعمیق باورهای دینی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی و پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان است.
این مسئول تأکید کرد: اردوهای زیارتی و سیاحتی سرپرستان و خانواده‌های تحت‌حمایت این نهاد در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد و اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی در طول تابستان همزمان با اوقات فراغت در دستور کار قرار دارد.
قلی پور به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های مهم کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است تا زمینه رشد و ارتقای مددجویان فراهم شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه