گلوگاه‌های فسادخیز در دستگاه‌های اجرایی قم شناسایی شد

گلوگاه‌های فسادخیز در دستگاه‌های اجرایی قم شناسایی شد

قم

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ قم گفت: گلوگاه‌های فسادخیز در ۵۰ دستگاه اجرایی استان شناسایی و روش‌های جلوگیری از بروز و مبارزه با آن‌ها تهیه شده ‌است. حسن نادری بیان کرد: در همین زمینه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم در قالب بازرسی‌های میدانی، روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان را مورد نظارت دقیق قرار داده و تلاش دارد تمامی گلوگاه‌های فسادخیز و راه‌های احتمالی انجام تخلف‌های اداری را در این مجموعه‌ها مسدود کند.
وی در ادامه سخنان خود به سایر اقدام‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان طی یک سال‌ اخیر پرداخت و گفت: بررسی، تأیید و نظارت بر فرایند صدور ردیف استخدامی برای کارکنان جدیدالاستخدام و تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان نظام اداری استان از بستر سامانه کارمند ایران به تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ مورد صورت گرفت.
وی افزود: همچنین نظارت بر مصاحبه تخصصی آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی به تعداد ۵۵ مورد و اجرایی نمودن قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در قالب یک‌هزار و ۵۶۸ مورد از دیگر اقدام‌های انجام شده توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.
نادری در ادامه تأکید کرد: در همین زمینه می‌توان به اجرای برنامه‌های دیگری همچون انجام فرایند مدیریت ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رتبه‌بندی دستگاه‌ها و ارائه گزارش به سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد ۵۰ دستگاه اجرایی و برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت و معرفی دستگاه‌های برتر در ارزیابی عملکرد در شورای اداری استان اشاره کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه