حق‌رشد «صیادمنش» برای صید محبی

درآمد 30 میلیاردی«اللهیار» برای استقلال

حق‌رشد «صیادمنش» برای صید محبی

پدیده 20 ساله فوتبال ایران که فصل گذشته عملکرد نسبتاً خوبی را از خود در ترکیب هال‌سیتی به نمایش گذاشت و موفق شد یک گل برای تیمش در دوران کوتاه حضور خود در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس به‌ثمر برساند، توانسته نظر کادرفنی هال‌سیتی را جلب کند و حالا آن‌ها از مدیران باشگاه خواسته‌اند تا زمینه انتقال نهایی صیادمنش را به تیم هال‌سیتی فراهم کنند.
اللهیار صیادمنش که با قراردادی چهار ساله به ارزش 850 هزار دلار به فنرباغچه پیوسته بود، تمایل داشت تا با باشگاه انگلیسی ادامه همکاری داشته باشد و مذاکرات میان مدیران هال‌سیتی و فنرباغچه برای دائمی‌شدن انتقال صیادمنش آغاز شد. آکون ایلیچالی مدیر ترکیه‌ای باشگاه هال‌سیتی ضمن تأیید نهایی‌شدن فرایند انتقال ستاره ایرانی به این تیم، خبر از پرداخت مبلغ رضایت‌نامه 4.5 میلیون یورویی صیادمنش داد که این خبر می‌تواند یک اتفاق خوشحال‌کننده در اردوی استقلال باشد، چرا که بخشی از این مبلغ هم به آن‌ها تعلق دارد! 
مدیران باشگاه استقلال در دوره انعقاد قرارداد با اللهیار صیادمنش اعلام کردند از انتقال قطعی نخست او از فنرباغچه به یک باشگاه دیگر، 20 درصد سهم باشگاه استقلال است. با بررسی قرارداد جدید اللهیار صیادمنش مشخص می‌شود باشگاه فنرباغچه برای صدور رضایت‌نامه او 4.5 میلیون یورو از باشگاه انگلیسی پول دریافت کرده و از این مبلغ، 900 هزار یورو سهم آبی‌پوشان استقلال است که با محاسبه نرخ یورو روزانه، نزدیک به 30 میلیارد تومان 
می‌شود!
استقلالی‌ها در تلاش هستند با توجه به فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، هزینه انتقال صیادمنش به هال‌سیتی را زودتر از باشگاه ترکیه‌ای وصول کنند و با دریافت آن ، با آسودگی خاطر در بازار تابستانه خریدهای خود را انجام بدهند.

سود انتقال صیادمنش خرج پدیده سانتاکلارا می‌شود؟
محمد محبی جوان 23 ساله فوتبال ایران که در تیم سانتاکلارا پرتغال فعالیت دارد، یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی مدیران استقلال است. قرارداد بلندمدت او با باشگاه پرتغالی سبب شده هزینه رضایت‌نامه سد راه او برای بازگشت دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران شود و آبی‌ها روی پول حق رشد صیادمنش برای این انتقال حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه