چشم بازار نقل و انتقالات به مازاد «ساپینتو»

رضاوند، مهری و قاسمی نژاد

چشم بازار نقل و انتقالات به مازاد «ساپینتو»

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی امور نقل و انتقالات را جلو می‌برند که با یک مشکل بزرگ مواجه هستند؛ پر بودن لیست استقلال از بازیکنان مختلف سبب شده آن‌ها برای فصل جدید مجبور به فروش یا معاوضه برخی بازیکنان خود شوند.

نفراتی که یا خودشان تمایل به جدایی دارند یا اینکه مطمئن هستند اگر در استقلال باقی بمانند کمتر فرصت بازی بدست خواهند آورد.
اکثر این نفرات بازیکنان جوانی هستند که در یکی دو سال گذشته چند بار به تیم‌های لیگ برتری قرض داده شده‌اند و حالا به واسطه قراردادشان با استقلال مجبور به بازگشت هستند و اینکه باید در تمرینات حضور یابند تا تکلیف روشن شود.

گلرهای ملی‌پوش ماندنی هستند؟

علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر دو دروازه‌بان جوان آبی‌ها هستند که وضعیت آن‌ها هنوز به طور کامل مشخص نشده است. رضایی دوست دارد به اروپا برود وبابت مبلغ رضایت‌نامه پول خوبی را به استقلال برساند. اگر رضایی برود، فضا برای سعیدی‌فر دیگر گلر جوان آبی‌پوشان باز می‌شود. 

وضعیت مبهم دو مدافع جوان
سینا خادم‌پور و جواد به‌آفرین دو مدافع وسط جوان استقلال هستند که احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. خادم‌پور فصل گذشته به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت. به‌آفرین از تیم امید استقلال به بزرگسالان منتقل شد، اما او نیز به غیر از چند دقیقه کوتاه فرصت بازی نیافت. در چنین شرایطی احتمال دارد این دو بازیکن نیز به تیم‌های دیگر قرض داده یا فروخته شوند.

ترافیک چپ‌پاها 

متین کریم زاده به صورت قرضی راهی نساجی شد، اما حالا با پایان قراردادش بازیکن استقلال محسوب می شود. 
استقلال در سمت چپ ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد و به همین خاطر مشخص است که کریم زاده باید برای حضور در ترکیب خودش را به کادرفنی اثبات کند وگرنه فروخته می‌شود.

شرایط ویژه باتجربه‌ها
آرش رضاوند و سعید مهری دو هافبک وسط آبی پوشان هستند که شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر بازیکنان خواهند داشت. رضاوند نیم فصل پارسال به فولاد رفت و مدیران باشگاه وقتی با اصرار او برای جدایی مواجه شده‌اند قصد دارند یک بازیکن خوب از فولاد بگیرند.سعید مهری نیز با توجه به اینکه کمتر در فصل گذشته مورد استفاده قرار گرفت، شرایط خاصی دارد. 
امین قاسمی نژاد یکی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال در فصل گذشته بود. اما مدیران استقلال بدشان نمی‌آید این ستاره باتجربه را با بازیکن دیگری با توجه به ترافیک خط حمله معاوضه کنند یا به تیمی بفروشند. 

این سه جوان 
فردین رابط (هافبک وسط)، رضا آذری(وینگر) و زکریا مرادی(مهاجم) سه بازیکنی هستند که باشگاه باید برای آینده آن‌ها تصمیم‌گیری کند. اگر آن‌ها در استقلال بمانند، به احتمال فراوان تعداد بازی‌های زیادی نخواهند داشت و به نظر می‌رسد خودشان نیز به دنبال جدایی باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه