«غمی دگر» بر دیوار

به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل

«غمی دگر» بر دیوار

نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل، به همت خانه عکاسان ایران عصر یکشنبه ۱۲ تیر در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری افتتاح شد.
سیداحسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل با آثاری از ۱۲ عکاس خوزستانی که نخستین ساعات حادثه در موقعیت آن حضور داشتند و تا روزهای بعد هم عکاسی را ادامه دادند، برپا شده است.
وی افزود: ۳۶ اثر از این ۱۲ عکاس در نمایشگاه «غمی دگر» در قطع‌های  100*70 و 150*100 سانتیمتر در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است. یک عکس در اندازه 150*250 سانتیمتر هم در ورودی نمایشگاه نصب شده است.
باقری ادامه داد: گردآورنده این آثار مرتضی جابریان از عکاسان خوب خوزستانی است و در این نمایشگاه عکس‌هایی از امین نظری، علی محمدی، محمدامین انصاری، فاطمه رحیماویان، حسین عبدالله اصل، میلاد حمادی، مونا صیافی‌زاده، مرتضی جابریان، رضا سلیمانی، سیدخلیل موسوی، شایان حاجی‌ نجف و هادی آبیار به نمایش درآمده است.
مدیر خانه عکاسان ایران در پایان با دعوت از علاقه‌مندان برای تماشای این آثار گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از دوشنبه ۱۳ تیر الی ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۸ به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ مراجعه کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه