ادارات کهگیلویه و بویراحمد از موکب‌داران حمایت کنند

ادارات کهگیلویه و بویراحمد از موکب‌داران حمایت کنند

کهگیلویه و بویراحمد

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها از امروز تا اربعین فضای محرمی و عاشورایی را در استان ایجاد کنند.

​​​​​​​کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: مسئولان برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشند و نگویند نمی‌شود اینجا هزینه کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اعتبارات و هم امکانات دستگاه‌‌ها برای اربعین پای کار بیایند، افزود: مبلغ 2 میلیارد تومان برای ساماندهی زائرسرای استان در شلمچه اختصاص یافته که سرویس بهداشتی، حمام، سالن و دیوار زائرسرا تا 20 مرداد ماه انجام شود. ضمن اینکه دستگاه‌ها در تأمین خنک کننده و آب کمک نمایند.
وی عنوان کرد: شرکت‌های آب معدنی باید آب مورد نیاز را تأمین کنند و درمانگاه‌های سیار توسط اورژانس، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی برپا شود. حاجی‌زاده با بیان اینکه اربعین امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: انتظار می‌رود استان کهگیلویه و بویراحمد در موضوع اربعین پیشتاز باشد.
وی با اشاره به فعال شدن کمیته فرهنگی گفت: اربعین، فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و تاریخ این استان است و باید بسته فرهنگی معرفی استان توریستی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
وی گفت: شهرداری‌ها و سایر نهادها در این زمینه همکاری و کمک کنند و از همین امروز در فضای استان شور و هیجان اربعین و محرم ایجاد شود.
حاجی‌زاده تأکید کرد: سازمان صمت، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و شورای آرد و نان برای تأمین مواد غذایی مورد نیاز موکب‌ها کمک کنند‌.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه