فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی‌منتشر شد

فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی‌منتشر شد

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان برگزاری سی‌ودومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در سال جاری خبر داد.
به گزارش قدس آنلاین، رضا هژبر کلالی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با تکمیل فرم تقاضا و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره تا پانزدهم مرداد اعلام آمادگی کنند.
وی افزود: آثار نمایشی تا ۳۰ مهرماه بازبینی خواهند شد و تا پانزدهم آبان آثار منتخب برای حضور در سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان معرفی خواهند شد. آثار بخش رقابتی جشنواره تئاتر استانی صرفاً مختص آثار نمایشی تولیدشده هنرمندان استان که در فاصله زمانی اتمام جشنواره تئاتر استانی ۱۴۰۰ تا دو هفته پیش از شروع جشنواره تئاتر استانی۱۴۰۱ اثر آن‌ها حداقل پنج نوبت به اجرای عمومی رسیده باشد، خواهد بود.
هژبرکلالی با بیان اینکه این فراخوان به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برای اطلاع به هنرمندان ارسال ‌شده است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به دبیرخانه جشنواره واقع در مشهد مقدس، میدان آزادی، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) انجمن هنرهای نمایشی استان مراجعه کنند. اولویت پذیرش آثار، نمایش‌هایی است که با رویکرد امیدآفرینی، ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت، اندیشه‌های رضوی، وفاق و انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و بهره‌گیری از شیوه‌ها، شگردها و جریان‌های روز تئاتر جهان تولید شده باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه