برگزاری «سوپرجام» معضل سازمان لیگ

برگزاری «سوپرجام» معضل سازمان لیگ

رئیس کمیته مسابقات لیگ می‌گوید به دلیل فشردگی مسابقات منتهی به جام جهانی فاصله بین بازی‌های لیگ پنج روزه یا ۶ روزه خواهد بود.
سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ سوپرجام عنوان کرد: اصلی‌ترین نکته این جلسه همین بود که به دلیل شروع لیگ همزمان با محرم و همچنین نزدیکی آن با فیفادی‌های تیم ملی، برای برگزاری این دیدار کمی به مشکل برمی‌خوریم. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای ما این است که پیش از لیگ، سوپرجام را برگزار کنیم اما اگر مساعدت سرمربی تیم ملی رخ نداد، تاریخ دیگری را برای آن هماهنگ می‌کنیم.
مهدی درباره آماده بودن ورزشگاه‌های تیم‌ها برای شروع لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه هنوز تعدادی از ورزشگاه‌ها آماده نیستند. شهید وطنی هنوز آماده نشده و حتی ممکن است در سه هفته ابتدایی نتواند میزبانی کند. یادگار امام تبریز، تختی آبادان، شهید باهنر کرمان و ورزشگاه انزلی دیگر استادیوم‌هایی هستند که آماده نیستند. متأسفانه این مشکلات زیرساخت‌های ماست و ما حتی در تهران که کلانشهر است، چهار ورزشگاه درست نداریم. قبل از اینکه اتفاقی برای ورزشگاه آزادی رخ دهد، سازمان توسعه و تجهیز تست‌های لازم را انجام می‌دهد و نواقص را یادآوری و ذکر خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه