دوری از خانه دشوار است

حسینی در گفت‌وگو با قدس:

دوری از خانه دشوار است

دروازه‌بان استقلال پس از توافق با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد این جملات را به زبان آورد:« مذاکرات من با مدیران باشگاه استقلال از دو هفته پیش شروع شده بود، اما به دلیل پیشنهادی که  از پرتغال داشتم، به مدیران باشگاه اعلام کردم قدری صبر کنید تا این پیشنهاد را ارزیابی کنم. 


پس از تحقیقاتی که داشتم متوجه شدم ماندن در استقلال به نفع من است. در این تصمیم بیشتر مسائل فنی را درنظر گرفتم، چون در ماه‌های منتهی به جام جهانی فوتبال هستم و باید جایی باشم که بیشتر بازی کنم، از سوی دیگر دوری از خانه هم دشوار است». حسینی درباره اینکه قبل از توافق نهایی با مدیران باشگاه استقلال جو نامناسبی به وجود آمده بود، این توضیح را داد:« این مسائل درنقل وانتقالات طبیعی است. همیشه این سوءتفاهم‌ها به وجود می‌آید، اما به‌شخصه همیشه به پیشنهاد استقلال طور دیگری نگاه کردم و استقلال برای من اولویت بوده است». حسینی درباره استوری احساسی خود نیز این توضیحات را داد:
«پس از اینکه توافق کردم بلافاصله این موضوع را از طریق صفحه شخصی‌ام اعلام کردم. برای من استقلال تیم محترمی است و دوست دارم تا زمانی که در فوتبال ایران بازی می‌کنم، در استقلال باشم. استقلال تیم دوران جوانی من است و سختی‌ها و رنج‌های بسیاری کشیدم که اکنون شماره یک استقلال هستم. امیدوارم درآینده هم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. استقلال برای من همیشه اولویت بوده، هست و خواهد بود». حسینی درباره اینکه استقلال فصل بعد چه نتایجی را بدست می‌آورد نیز این توضیحات را داد:« ما مدافع قهرمانی هستیم و کارمان دشوار است و می‌دانیم خیلی از تیم‌ها می‌آیند جلو تکرار قهرمانی استقلال را بگیرند، اما هم من و هم همه بازیکنانی که برای ماندن دراستقلال قول داده‌اند، به دنبال تکرار قهرمانی هستیم».

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه