ایجاد موکب لرستان در مرز مهران

ایجاد موکب لرستان در مرز مهران

لرستان

عملیات ساخت موکب لرستان در مرز مهران با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان لرستان آغاز شد.

استاندار لرستان با جمعی از مسئولان استان از موکب لرستان در استان ایلام بازدید کرد.
فرهاد زیویار در حاشیه این بازدید گفت: سفر به استان ایلام در راستای بررسی شرایط استقرار موکب لرستان در مسیر راهپیمایی اربعین صورت پذیرفت.
 استاندار لرستان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر و ضرورت خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، از محل استقرار موکب لرستان بازدید شد و پس از بررسی وضعیت، تصمیمات لازم در زمینه تأمین نیازها اتخاذ شد. وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته یک قطعه زمین به ابعاد ۳ هزار مترمربع به لرستان برای ساخت موکب اختصاص یافته که در این سفر کلنگ آن به زمین زده شد. در نظر است با پیگیری نسبت به تسریع در ساخت آن، اقدامات لازم عملیاتی شود.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اقدامات زمینه‌ای درباره ارائه خدمات به زوار در ایام محرم و صفر و به ویژه در راهپیمایی اربعین از مدت‌ها قبل در قالب برگزاری جلسات هماهنگی در استان انجام شده و با توجه به تشریح وظایف دستگاه‌های اجرایی مشکلی وجود نخواهد داشت. زیویار تصریح کرد: مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) لرستان همواره در ایام محرم و صفر ارادت خود را به امام حسین(ع) و یاران باوفایش ابراز کرده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته زوار لرستانی در مراسم راهپیمایی اربعین حضور پررنگ خواهند داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه