بهره‌برداری از راه‌آهن چهارمحال و بختیاری تا پایان سال ۱۴۰۲

بهره‌برداری از راه‌آهن چهارمحال و بختیاری تا پایان سال ۱۴۰۲

چهارمحال و بختیاری

  سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح راه‌آهن استان تاکنون از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.


علی حیدری اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۱۱هزارمیلیارد تومان جذب طرح‌های عمرانی می‌شود، ۹هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است و مابقی آن اختصاص به تأمین قیر، خریداری خودرو، اتوبوس و سایر فعالیت‌های زیرساختی استان دارد.
وی در ادامه با اشاره به تعهد وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل روسازی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، تصریح کرد: طرح راه‌آهن استان تاکنون از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای تکمیل زیرسازی آن به یک‌ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در مصوبات سفر رئیس ‌جمهور دیده شده است. پس از آن وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده روسازی طرح را انجام دهد که پیش‌بینی می‌شود دست بالا تا پایان سال ۱۴۰۲ این طرح به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: یکی از مشکلات  فرودگاه کردستان کوتاهی باند است که در همین خصوص توسعه باند را در اولویت کار خود قرار داده و پس از آن در تلاش هستیم روزانه یک پرواز به مقصد تهران برقرار و چابهار و عسلویه نیز به پروازهای استان اضافه شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه