بازگشت کاوه رضایی به استقلال

ساپینتو اوکی داد، آجورلو اقدام کرد

بازگشت کاوه رضایی به استقلال

از همان 47 روز پیش که باشگاه ادهورلی بلژیک خبر رسمی جدایی کاوه رضایی را روی صفحه اینستاگرام خود قرار داد، پیش‌بینی‌ها حکایت از بازگشت این ستاره به فوتبال ایران و البته پوشیدن دوباره پیراهن استقلال توسط او داشت. در روزهای گذشته شایعات متعددی درباره رضایی وجود داشت. 
جدا از احتمالات خفیفی که درباره ماندگاری او در فوتبال اروپا مطرح می‌شد اما بحث پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و استقلال به او بسیار داغ بود. 
دو باشگاه مطرح فوتبال ایران در روزهای گذشته مذاکراتی را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌هایش جلو بردند اما با این حال مشخص بود مقصد کاوه رضایی تیم سابق خود و پوشیدن پیراهن آبی در لیگ برتر است. اگرچه کاوه رضایی هم اکنون در ایران حضور ندارد و در بلژیک به‌سر می‌برد اما مذاکرات او و مدیربرنامه‌هایش با مدیران کاملا مثبت بود. 
در چنین شرایطی مسئولان استقلال درباره کاوه رضایی از ریکاردو ساپینتو هم استعلام کردند و این مربی پرتغالی مهاجم پیشین ادهورلی بلژیک را تأیید کرد.
در کنار همه این اتفاقات مذاکرات استقلال و رضایی به مراحل پایانی خود رسید و سرانجام شب گذشته قرارداد همکاری به امضای طرفین رسید تا  شاهد بازگشت کاوه رضایی به تهران  در چندروز آینده باشیم. 
استقلال تاکنون در خط حمله خود آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و سجاد شهباززاده را در اختیار دارد و با جذب کاوه رضایی در کار هجومی قدرتمند‌تر هم خواهد شد.
 البته رضایی مثل شهباززاده و مطهری توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد که دست ساپینتو را برای چیدمان نفرات خط حمله استقلال باز می‌گذارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه