قدردانی از ایران‌خودرو برای حمایت از خانواده زندانیان

قدردانی از ایران‌خودرو برای حمایت از خانواده زندانیان

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیشابور به همراه اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان از مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خراسان بابت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو خراسان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور با اشاره به تلاش‌های شرکت ایران‌خودرو خراسان در راستای توجه به آسیب‌های اجتماعی و نگاه ویژه مدیرعامل این شرکت به مقوله حمایت از خانواده گفت: در جلسه‌ای که هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور با مدیرعامل شرکت برگزار کردند و بازدیدی که از زندان نیشابور به عمل آوردند همکاری‌های اثربخشی در زمینه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان به وجود آمد.
سیدمحمد حسینی افزود: در راستای این همکاری و با تلاش انجمن، کارگاه تولیدی کیف‌دوزی و خیاطی در محل انجمن ایجاد شد که در نخستین سفارش، کیف‌های تولیدی برای استفاده کارکنان شرکت، تحویل داده شده است و باتوجه به رضایت از کیفیت محصول، دومین سفارش نیز به‌زودی تحویل داده خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور نیز خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خراسان بابت اشتغال‌زایی و کمک به تجهیز کارگاه انجمن حمایت از زندانیان نیشابور تشکر می‌کنم.
مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خراسان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با توجه به ایجاد زیرساخت مناسب توسط دادگستری نیشابور، به حمایت از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان پرداختیم.
بیژن زاهدی‌فرد افزود: این همکاری از حدود دو ماه پیش آغاز شده است و در تلاش هستیم با ترسیم راهبردی مناسب به تداوم و توسعه این همکاری بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: این همکاری با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان اتفاق افتاده اما امیدوارم در آینده با گسترش بیشتر تولید، سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه