رسیدگی ویژه به پرونده ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چناران

رسیدگی ویژه به پرونده ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چناران

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رسیدگی ویژه به پرونده ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چناران خبر داد.
متعاقب وقوع حادثه ناگوار حمله یک متصرف اراضی به فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چناران، در جریان اجرای حکم قانونی، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب این حوزه قضایی تشکیل، تحقیقات آغاز و متهم دستگیر شد. در همین زمینه غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به صدور دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب چناران، از رسیدگی ویژه به این پرونده و برخورد قاطع قانونی با متهم خبر داد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با تأکید بر اجرای دقیق قانون در زمینه برخورد با جرایم خاص و خشن افزود: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، افراد سودجو و قانون‌شکن قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد این‌گونه اقدام‌های خودسرانه آرامش شهروندان گرانقدر را برهم زند.  همچنین محمدزاده، جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: جواد غلامی برای اجرای حکم قضایی(رفع تصرف) به روستای میریژگان چناران در بخش رادکان عزیمت کرده بود که پس از اجرای حکم مورد حمله متصرف غیرقانونی قرار گرفت.
وی افزود: فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران با شلیک گلوله مستقیم به قلب توسط متخلف در دم جان باخت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه