ضربات ایران به رژیم صهیونیستی چندبرابر شده و ادامه دارد

سرلشکر جعفری:

ضربات ایران به رژیم صهیونیستی چندبرابر شده و ادامه دارد

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص وقایع اخیر کشورمان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند. این‌ها ضرباتی است که مقاومت اسلامی، در منطقه و در کشورهای مختلف و حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی به آن‌ها وارد کرده است. به گزارش مشرق، وی افزود: جمهوری اسلامی  نمی‌تواند خیلی از این ضربه‌هایی که به این رژیم وارد می‌کند را بیان کند، درنتیجه در این اقدامات چراغ خاموش بودن و محرمانه بودن آن را اکثراً حفظ می‌کند.
جعفری افزود: ما و جبهه مقاومت چندین برابر این اقدامات را هم قبل از شهادت شهید صیاد خدایی به رژیم اشغالگر وارد کردیم و هم بعد از آن، اما نمی‌توانیم جزئیات آن را بیان کنیم‌. البته مردم ما این مسئله را به خوبی 
می فهمند و درک می‌کنند. اگر رژیم صهیونیستی یک عملیات می‌کند، می‌داند که پاسخ آن را چندین بار دریافت می‌کند.
وی یادآور شد: دشمنان سعی می کنند دیگر حوادث  کشور را هم از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای به خود نسبت دهند، در حالی‌که خودشان بهتر از دیگران می دانند کار آن‌ها نیست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه