صحبت‌های مبهم آقای گل درباره سپاهان و پرسپولیس

صحبت‌های مبهم آقای گل درباره سپاهان و پرسپولیس

مهاجم تیم سپاهان که پیش از آغاز لیگ بیست و یکم نیز اخباری درباره انتقال او به یکی از دو تیم پایتخت شنیده می‌شد حالا در فاصله دو هفته تا پایان فصل به این مسائل واکنش نشان داد و البته تأکید کرد یکی از مواردی که برای انتخاب تیم آینده اش مدنظر قرار خواهد داد بازی کردن در پست تخصصی‌اش خواهد بود. شهباز زاده همچنین درباره شرایط این فصل سپاهان نیز صحبت کرد و گفت از نظر او دلیل ناکامی این تیم این بود که دیر به ثبات و هماهنگی تاکتیکی دست پیدا کردند و اگر این اتفاق زودتر رخ می‌داد، سپاهان نیز شرایط متفاوتی را تجربه می‌کرد.
  ثبات دیرهنگام: فکر می‌کنم تیم‌ ما هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ روانی خیلی دیر به ثبات رسید. شما وقتی می‌خواهید یک فصل خوب باشید و برای قهرمانی بجنگید باید به نقطه ای برسید و آن را حفظ کنید؛ یعنی شرایطی داشته باشید که از لحاظ عملکرد، نوسان نداشته باشید. ما باید زودتر به لحاظ عملکرد به ثبات می‌رسیدیم که متأسفانه این در تیم ما خیلی دیر اتفاق افتاد. 
   لیگ قهرمانان: شرایط ما می‌توانست خیلی بهتر باشد اما کم دقتی و اشتباهات خودمان و شاید هم کمی بد شانسی سبب شد تا نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم . توانایی این را داشتیم که از گروه صعود کنیم و در نگاه کلی هم تجربه آسیا خیلی به درد من و تیم خورد . واقعاً تجربه بازی کردن مقابل تیمی مثل الدحیل یا حتی پاختاکور خیلی خوب بود.
   آقای گل : در 6-5 سال اخیر تنها سالی که به عنوان مهاجم بازی کردم پارسال بود و خدا را شکر توانستم در آن سال ۲۰‌ گل بزنم. امسال هم دوست داشتم فوروارد نوک بازی کنم و فکر می‌کنم آنجا پست تخصصی من است، اما به‌خاطر شرایط تیم خواستم تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم. خدا را شکر امسال هم شرایط خیلی خوبی داشتم و توانستم خیلی به تیم کمک کنم اما شاید ترجیح خودم چیز دیگری بود. 
  اختلاف در سپاهان: من درباره چنین مسائلی صحبت نمی‌کنم چون درست نیست ما درباره اتفاقاتی که درون تیم رخ می‌داد صحبت کنیم و من هم قصد این کار را ندارم.
  پرسپولیس: امیدوارم در روزهای آینده بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم و سال آینده هم بهترین عملکرد را داشته باشم. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و منتظر هستم زمان بگذرد تا ببینم چه اتفاقی پیش می‌آید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه