عالیشاه:ساعت‌ها سنگ و فحش خوردیم

عالیشاه:ساعت‌ها سنگ و فحش خوردیم

امید عالیشاه در خصوص اتفاقاتی که در تبریز رخ داد و همچنین جنجال‌های ایجاد شده اظهار کرد:‌ متأسفانه حتی قبل از اینکه بازی آغاز شود فحاشی زیادی نسبت به تیم ما انجام شد و اتفاقاتی رخ داد که واقعاً‌ در شأن فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس نبود. حتی وقتی آقای گل‌محمدی قبل از آغاز بازی قصد داشت از وضعیت ورزشگاه و چمن دیدن کند، به او سنگ زدند و فحاشی کردند. این مسائل واقعاً ناراحت‌کننده است و هیچ کجا چنین مسئله‌ای را مشاهده نمی‌کنید.
وی اظهار کرد: هواداران در ورزشگاه هم فحاشی کردند و هم به ما سنگ زدند. این مسائل پیش از آغاز بازی انجام شد و آن زمان ما در زمین نبودیم و قطعاً نمی‌توانند این مسائل را گردن ما بیندازند. متأسفانه این‌قدر وضعیت ورزشگاه وحشتناک بود که آقای گل‌محمدی بین دو نیمه حتی نتوانست به رختکن بیاید تا نکات تاکتیکی را به ما بگوید. در این شرایط آیا برگزاری بازی درست بود؟‌ اگر خدایی ناکرده کسی آسیب می‌دید چه کسی پاسخگو بود؟
کاپیتان پرسپولیس در مورد بازی با تراکتور تصریح کرد:‌ آقایان مدعی هستند چند هوادار سنگ زدند اما اگر این حرف واقعیت داشته باشد چرا ساغلام و مهدی کیانی به عنوان سرمربی و کاپیتان تراکتور پشت بلندگو رفته و بارها از هواداران در ورزشگاه خواستند که سنگ پرتاب نکنند؟ همه از تلویزیون دیدند که چه وضعیتی در ورزشگاه رخ داد. آن‌ها نمی‌توانند مدعی باشند که فقط چند نفر این کار را انجام داده بلکه خیلی از کسانی که در ورزشگاه بودند بدترین برخوردها را با ما داشتند. گناه ما این است که پنج دوره پشت سر هم قهرمان ایران شدیم؟ جالب اینجاست از بعد از بازی تا به امروز همه جوره برای ما حاشیه درست کردند و عکس‌هایی از من در فضای مجازی پخش می‌شود که خنده‌دار است. به نظرم این کارها درست نیست. واقعاً جایگاه اخلاق در فوتبال ما کجاست؟

برچسب ها :
ارسال دیدگاه