تنظیم گزارش تخلف 5/2 میلیاردی برای نانوایی‌های متخلف

تنظیم گزارش تخلف 5/2 میلیاردی برای نانوایی‌های متخلف

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد به فوریت و بدون اغماض انجام می‌شود.
ناصر شعربافیان به صدا وسیما گفت: در هفته سوم اردیبهشت با انجام ۸۲۳ بازرسی از نانوایی‌های مشهد تعداد ۵۷ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال تشکیل شد.
 وی ادامه داد: رسیدگی به تخلفات واحد‌های نانوایی از حالت معمول خارج شده است و با هدف تأمین نیاز مردم، شناسایی و برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت به صورت اخطار و سپس مهر و موم خواهد بود ضمن اینکه با هدف جلوگیری از ایجاد نشدن خلأ در ارائه خدمت، سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف به نزدیک‌ترین نانوایی محل یا منطقه داده می‌شود. مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در محل نانوایی متخلف یک واحد نانوایی سیار هم مستقر و به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.
شعربافیان افزود: علاوه بر ۳۰۰ واحد نانوایی که قرار است از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در سطح مشهد فعالیت و نان، پخت و عرضه کنند، تعداد ۹۴واحد نانوایی اطراف حرم مطهر براساس فروش از طریق دستگاه پوز رصد می‌شوند و در صورت احراز شرایط سهمیه آرد اضافه دریافت می‌کنند و سهمیه آرد آن‌ها هر ۱۰ روز یک بار تحویل خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه