می‌خواهم زنده بمانم!

امروز شهرخودرو میهمان استقلال است

می‌خواهم زنده بمانم!

هفته بیست و ششم لیگ برتر را باید حساس ترین هفته دانست چرا که نبرد قهرمانی، سقوط و سبقت در آن به اوج می‌رسد.

تیم فوتبال استقلال صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر از تیم قعرنشین شهرخودرو پذیرایی می‌کند که در صورت پیروزی در این بازی حداقل می‌تواند ۴ امتیاز برتری‌اش نسبت به تیم دوم جدول را حفظ کند.
فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که سیدحسین حسینی با کارت زردی که چهارشنبه شب مقابل سپاهان گرفت چهار اخطاره شد تا دیدار مقابل شهرخودرو را از دست بدهد. حضور علیرضا رضایی سنگربان جوان و مورد اعتماد آبی پوشان در این بازی قطعی است.
از سوی دیگر رافائل سیلوا مدافع میانی و برزیلی آبی پوشان هم پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای خود امکان حضور در ترکیب را داشته و بعید است مجیدی از او در ترکیب اولیه تیمش استفاده نکند. 
از تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال می‌توان به استفاده از یک خارجی دیگر در ترکیب اولیه اشاره کرد. عزیز بک آمانوف هافبک چپ پایی که دیدار مقابل سپاهان را از دست داد شانس خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل شهرخودرو دارد. به خصوص که آبی‌پوشان با رویکردهای تهاجمی بیشتری به این بازی خواهند رفت و به همین دلیل هافبک طراحی مثل آمانوف که در فاز تهاجمی کارایی زیادی دارد می‌تواند مفید باشد.
درآن سوی میدان سیدعباسی که با شهرخودرو به هیچ جایگاهی بهتر از قعرنشینی دست نیافته برای این بازی چاره ای جز انتحاری حمله کردن ندارد. برای شهرخودرو هر تک امتیاز از بازی‌های باقیمانده از نان شب واجب تر است. داوود سیدعباسی در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان ما در پنج هفته اخیر تلاش زیادی کرده‌اند و انگیزه خوبی دارند. تنها ناراحتی من این است که از نظر نتیجه‌گیری خوب نبوده‌ایم وگرنه به لحاظ عملکرد بهتر کار کرده‌ایم. درست است که استقلال تیم خوبی دارد، ولی به چشم فرصت نگاه می‌کنیم تا توانایی‌های‌مان را نشان دهیم.سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در خصوص اینکه چقدر امیدوار به حفظ تیمش در لیگ برتر است، گفت: کار سخت است. بازیکنان ما امیدوار کننده بازی می‌کنند و این مسئله ما را امیدوار نگه داشته است. همین که موقعیت درست می‌کنیم و به حریفان فشار می‌آوریم ما را به ماندن در لیگ امیدوار کرده است. تا آخرین هفته تلاش خودمان را خواهیم کرد تا شانس زنده ماندن‌مان را حفظ کنیم.
اما در دیگر بازی حساس امروز ذوب‌آهن  و پرسپولیس مقابل هم قرار می‌گیرند. برای ذوب آهن عبور از پرسپولیس علاوه بر جایگاه جدولی موضوع حیثیتی است.استقلالی‌ها در این بازی فقط منتظر شکست پرسپولیس هستند و بس.از سوی دیگر سرخپوشان هم می‌دانند از دست دادن امتیاز در این بازی یعنی باد خوردن به شمع امیدهای قهرمانی. یحیی برای این نبرد احتمالاً می‌تواند از مهره کلیدی اش یعنی امیری استفاده کند و این خبر خوبی برای هواداران است.
دوشنبه 19 اردیبهشت
تراکتور-هوادار/16:30
فجر سپاسی-نفت مسجد سلیمان /18:30
ذوب آهن-پرسپولیس/18:30
پیکان-سپاهان/19:00
نساجی مازندران-مس رفسنجان/19:30
گل گهر-آلومینیوم/20:00
استقلال-شهرخودرو /20:40
صنعت نفت آبادان-فولاد/21:00

برچسب ها :
ارسال دیدگاه