برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشریح کرد

برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تمهیدات پیش‌بینی شده و برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس را اعلام کرد.
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد سلطانی اظهار کرد: خواهران و برادران با رعایت‌طرح تفکیک، فاصله‌اجتماعی و استفاده از ماسک در میدان ۱۵خرداد و استقرار در خیابان‌های خرمشهر، بولوار جمهوری اسلامی، فرودگاه و پایانه مسافربری حضور خواهند یافت و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط هلال‌احمر و شهرداری مشهد در طول مسیر خیابان امام رضا(ع) انجام خواهد شد.
وی افزود: مبدأ و تجمع راهپیمایان ساعت ۹ صبح روز جمعه نهم اردیبهشت از میدان 15خرداد به سمت حرم مطهر رضوی، ورودی خواهران از باب‌الجواد(ع) و برادران از باب‌الرضا(ع) برگزار می‌شود و اجتماع در رواق امام خمینی(ره) و اماکن متبرکه رضوی همراه با ایراد سخنرانی، قرائت قطع‌نامه و اقامه نمازجمعه به امامت حضرت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده معظم ولی‌فقیه در استان پیگیری خواهد شد.
وی گفت: لشکر۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) نسبت به استقرار گروه رزم‌نواز برای نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرودهای حماسی در ابتدا و مسیر راهپیمایی اقدام خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه