تاوان سالم کارکردن را می‌دهم

قلعه‌نویی پس از بازی با تیم ملی امید:

تاوان سالم کارکردن را می‌دهم

امیر قلعه‌نویی پس از پایان دیدار دوستانه تیم امید ایران و گل‌گهر در کنار وزیر ورزش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاهی که به تیم ملی بزرگسالان وجود دارد، باید بیشتر از آن به تیم امید باشد. آقای مهدوی‌کیا گله‌‌هایی داشت که ما می‌دانیم بحق است. امیدوارم به این تیم توجه زیادی شود. جام جهانی خیلی مهم است، ولی این بچه‌ها را هم نباید از یاد ببریم.

نگاه ویژه
 تیم داخل زمین آن‌ها عالی است، ولی در خارج از زمین هم باید قوی عمل شود. این بازیکنان مدام باید بازی بین‌المللی انجام دهند، آن‌ها با انجام بازی با گل‌گهر و این‌طور تیم‌ها چیزی گیرشان نمی‌آید. بازیکنان تیم امید قطر 50 بازی بین‌المللی در کارنامه دارند. باید نگاهی ویژه‌ای به تیم امید وجود داشته باشد. 

تعریف از کیا
قلعه‌نویی اضافه کرد: تا الان هر مربی در تیم امید بود، به فکر این بود که یک مرحله را عبور کند، ولی الان مهدوی‌کیا کار خوبی کرده و کاری انجام داده که سال‌هاست کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها انجام داده و می‌دهند.
قلعه‌نویی درباره برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های خارجی یادآور شد: این بازی‌ها اصلاً با تیم گل‌گهر قابل مقایسه نیستند. محیط خارج از کشور خیلی می‌تواند به امیدها کمک کند. شما ببینید الان برای برگزاری این بازی وزیر دستور داده که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، وگرنه قرار بود بازی کنسل شود. 

اقدام بی‌سابقه
وی درباره اینکه با وزیر ورزش درباره کسر هفت امتیاز از تیمش صحبت کرده است، گفت: اصلاً در این باره صحبتی نکردیم، ولی چیزی که باید به شما بگویم این است که بحث هفت امتیاز نبوده و ما چیزی حدود 30 امتیاز از دست دادیم. اگر 9 گل ناحقی که انضباطی در نظر گرفته شده را حساب کنید ببینید با گل زده و خورده چندم جدول می‌شویم. این کاری که با ما کردند در تاریخ فوتبال جهان رخ نداده است و ما نیز کار اشتباهی نکردیم. شما فکر کنید ماشین خریدید و دفترخانه استعلام‌های لازم را انجام دهد و هزینه را پرداخت کنید، ولی به یک باره در خیابان شما را بگیرند.

سالی که گذشت...
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد: در این شرایط مقصر کیست؟ آنکه استعلام‌ها را انجام داده است. ایراد امیر قلعه‌نویی این است که با دلال نمی‌بندد. ما کی‌روش استنلی را با 100 و خرده‌ای به ایران آوردیم و یا همین گئورگی ولسیانی که کاپیتان سپاهان شده است را با 70، 80 هزار دلار آوردیم، ولی بازیکن آورده‌اند 500 هزار یورو. همین اریک بانیاما را کلاً با 70، 80 هزارتا آوردیم. هر کسی را که می‌خواهد در این مملکت خدمت کند، می‌زنند. نباید خدمت کنی و اگر سالم کار کنی شما را می‌زنند. همین کی‌روش را 6 هفته برنامه گذاشتند، ولی الان چند سال یا آقای گل یا به آقای گلی نزدیک است. من هم باید بازیکن 600 هزار یورویی بیاورم و بازی‌اش ندهم و به فیفا برود و پولش را هم بگیرد و در نهایت محروم شویم. اگر سالم کار کنید همین بلا سرتان می‌آید.
وی در پایان گفت: سالی که گذشت جزو سال‌های بد زندگی من بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه