متهم به ۱۵۰ فقره گوشی‌قاپی در مشهد دستگیر شد

متهم به ۱۵۰ فقره گوشی‌قاپی در مشهد دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به ۱۵۰ فقره گوشی‌قاپی با تلاش مأموران کلانتری «میرزا کوچک‌خان» مشهد به دام افتاد.


سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با ایرنا در این خصوص اظهار کرد: در پی گوشی‌قاپی‌های سریالی سرنشینان نقابدار یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در محدوده منطقه طلاب مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری میرزا کوچک‌خان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک‌خان با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها، به مشخصات ظاهری یکی از متهمان دست یافتند و تحقیقات میدانی برای دستگیری وی و همدستش آغاز شد.
فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در محدوده خیابان پنجتن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.
نگهبان گفت: متهم ۲۴ ساله به ۱۵۰ فقره سرقت تلفن همراه در محدوده خیابان‌های «وحید، مفتح، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی» با همدستی یکی از دوستانش و فروش آن‌ها به مبالغی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: تاکنون این متهم توسط ۴۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده و تحقیقات از وی برای کشف دیگر جرایم احتمالی و دستگیری همدستش و مالخر گوشی‌های مسروقه با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه