افزایش 20درصدی یارانه کالابرگ برای سه دهک کم درآمد

افزایش 20درصدی یارانه کالابرگ برای سه دهک کم درآمد


با توجه به اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور اجرا شده است، اما براساس اطلاعات بدست آمده، استقبال چندانی از آن نشده و تنها امتیاز در نظر گرفته شده در طرح کالابرگ الکترونیکی واریز اعتبار آن یک ماه پیش از واریز نقدی یارانه معیشتی است. دولت لازم است در این زمینه تشویقاتی در نظر بگیرد. به گزارش فارس، در این زمینه رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روزهای آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد. 
داود منظور گفت: افزایش 20درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد. وی همچنین تأکید کرد: ‌امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالاهای مشمول طرح کالابرگ در هر ماه امکان‌پذیر خواهد بود. در این زمینه هادی کاشف، مجری طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: هنوز افزایش 20درصدی اعتبار کالابرگ برای سه دهک کم درآمد به ما ابلاغ نشده و فعلاً رئیس سازمان برنامه‌وبودجه از طریق فضای مجازی این خبر را اعلام کرده است. 
وی گفت:‌ در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور اجرا می‌شود که در این خصوص 39 هزار فروشگاه معمولی و 6 فروشگاه زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه