جلو اقدامات تبلیغاتی دشمن با امیدآفرینی گرفته شود

جلو اقدامات تبلیغاتی دشمن با امیدآفرینی گرفته شود


​​​​​​​مدیر کل ارشاد استان خراسان جنوبی در خصوص اهمیت المان‌های شهری و تابلوهای تبلیغاتی خاطرنشان کرد: استفاده از نمادهای لاتین و غربی ممنوع است و این امر با جدیت از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام نقاط استان پیگیری می‌شود.
علی فرخنده اعلام کرد: این مهم باید از اولویت‌های هر دستگاه باشد تا با امیدآفرینی در جامعه جلو اقدامات تبلیغاتی دشمن گرفته شود.
وی با اشاره به جذب اعتبارات زیرساختی از دور دوم سفر ریاست جمهوری افزود: در این زمینه برای بیشتر پروژه‌های نیمه‌تمام، مبالغ خوبی جذب شده که در حال پیگیری و انجام است و به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.
فرخنده با بیان اینکه صدور مجوزهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تنها با اجازه فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد، گفت: هرگونه صدور مجوز از دستگاه‌های مشابه، غیر قانونی بوده و حتماً باید دارای تأییدیه فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
مدیر کل ارشاد استان خراسان جنوبی با اشاره به تفاوت‌های آسیب اجتماعی با فرهنگی و تأثیر آن بر هویت اسلامی - ایرانی، اظهار کرد: نظارت بر اماکن فرهنگی استان و احیای رسوم ملی - مذهبی در کنار آسیب‌شناسی و رفع معایب موجود، مؤثر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه