فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد افتتاح شد

فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد افتتاح شد


​​​​​​​آیین افتتاح فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد با حضور افزون بر ۴۰۰ نفر از مسئولان کشوری و استانی شامل رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی، سرکنسول‌های کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و ترکیه در مشهد و مسئولان شهرستان‌های همجوار، پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: زمانی می‌توان به پیشرفت و رشد تولید سرعت داد که همه به فهم مشترک در موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی برسیم.
محمدباقر قالیباف افزود: اگر در اقصی نقاط کشور هر کسی فقط به شهر و مرکز استان خود فکر کند، هیچ‌وقت نمی‌توان به پیشرفت دست یافت چنان که طرحی نظیر فرودگاه گناباد که باید حداکثر در بازه زمانی سه ساله افتتاح می‌شد، ۳۰ سال زمان برد.
وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم گفت: تکمیل زنجیره‌های گذرگاهی (کریدوری) در کشور مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و تکمیل گذرگاه ریلی چابهار در سیستان و بلوچستان- سرخس در خراسان رضوی مهم‌ترین طرح در حوزه تکمیل گذرگاه‌های کشور است.
مهرداد بذرپاش افزود: خط گذرگاه ریلی جنوب - شمال که از چابهار به سرخس ختم می‌شود، یکی از نقاط عطف توسعه منطقه و خراسان رضوی خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه