منابع کتابخانه‌های مدارس به روز شود

منابع کتابخانه‌های مدارس به روز شود

استاندار خراسان ‌شمالی گفت: منابع کتابخانه‌های مدارس استان برای جذب دانش‌آموزان به کتاب‌خوانی و پاسخ‌گویی به نیازهای آموزشی آن‌ها باید به روز شود.
محمدرضا حسین‌نژاد در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی خراسان شمالی اظهار کرد: تجهیز کتابخانه‌های مدرسه‌ها از ملزومات افزایش سرانه مطالعه است. از این رو آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های مرتبط باید به روزرسانی منابع این فضاهای آموزشی را در دستور کار قرار دهند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: در طرح‌های نوسازی مدارس استان نیز باید فضایی مناسب برای ایجاد کتابخانه‌ها در نظر گرفته شود.
حسین‌نژاد با اشاره به نقش سازنده کتاب در جامعه گفت: جدا از کودکان و نوجوانان باید فرصت مطالعه را در خانواده‌ها نیز ایجاد کنیم که این امر با فضاسازی مناسب در سطح شهر محقق می‌شود.
استاندار خراسان شمالی افزود: در واقع جایگاه والای کتاب و مطالعه باید برای افراد جامعه با روش‌های گوناگون تبیین شود تا آن‌ها به سمت کتاب‌خوانی سوق پیدا کنند.
وی با اشاره به ساخت هشت هنرستان مصوب سفر استانی رئیس جمهور گفت: صنایع خراسان شمالی عهده‌دار ساخت هنرستان‌های مصوب سفر استانی دولت هستند و اداره راه و شهرسازی نیز باید در جانمایی این مکان‌های آموزشی سریع‌تر عمل کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه