آتش‌کش کردن آبروی تختی و پوریای ولی!

کشتی پهلوانی صدرنشین دوپینگ

آتش‌کش کردن آبروی تختی و پوریای ولی!


تیتر گزارش بهت‌آور بود. «کشتی پهلوانی صدرنشین دوپینگ!»در این گزارش آمده است از نمونه‌های دوپینگ گرفته شده پنج تست مثبت شده که یک نمونه مربوط به رشته بسکتبال، یک نمونه مربوط به رشته فوتبال، یک نمونه مربوط به رشته شنا و دو نمونه مربوط به رشته کشتی پهلوانی است. فاتحه ورزش را باید خواند آن زمان که کشتی پهلوانی‌اش صدرنشین دوپینگی‌ها می‌شود. غیرممکن است فتوت و جوانمردی را داخل ورزش دانست و کشتی پهلوانی را سرآمد آن، بعد مدعیانش به زور آمپول و قرص دنبال 
خرقه پوشی پهلوانی باشند! 
اصلاً این‌ها با هم جور در نمی آید رقابتی سالم که سال‌های سال برایمان مقدس بوده را عده‌ای به لجن بکشند و ناجوانمردانه پی پیروزی‌اش باشند. جوانمردی قوامش را در ورزش مدیون جهان پهلوانانی است که منش پهلوانی‌شان زبان زد دنیاست. رخنه در آیین پهلوانی کردن راه و روش راهزنان ناجوانمردی است که صورت پوشیده و قداره به دست حس قدرت می گیرند و احساس خود بزرگ‌بینی دارند. امثال آن‌ها فراوان بودند و اکنون نیز هستند. شاید به شکل و شمایلی دیگر اما همین که دوپینگشان مثبت از کار درمی‌آید گند همه چیز بلند می‌شود. چه راحت با حیثیت و آبروی ورزش پهلوانی بازی می‌کنند این راهزنان بی مرام! 
درد بزرگی‌است برای آیین‌داران کشتی پهلوانی که بین همه ورزش‌ها صدرنشین تابو ناجوانمردی لقب بگیرند! درست عکس آنچه که همیشه جلودارش بودند. آتش کش کردن آبروی تختی و پوریای ولی به چه قیمت؟ بگذارید این خوش‌بینی برای مردم باقی بماند که پهلوان همیشه‌ تاریخ جوانمرد است. 

خبرنگار: هاشم رسائی فر

برچسب ها :
ارسال دیدگاه