خیریت در 30 سالگی

پوکر «طارمی» برای آقای گلی

خیریت در 30 سالگی

«مهدی طارمی» یک هفته پیش از پایان لیگ پرتغال، با چهار گل مقابل فامالیکائو به تنهایی در صدرجدول گلزنان قرار گرفت.

 
طارمی با چهار گل ، 21 گله شد و حالا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، برای رقبایش دور از دسترس به نظر می‌رسد. راموس 18 گله و ژائو ماریو 17 گله، برای رسیدن به طارمی باید حداقل سه و چهار گل در دو بازی باقی مانده‌شان بزنند.
ستاره اوج گرفته ایرانی، در این هفته‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در پنج مسابقه از 6 مسابقه آخرش برای پورتو در لیگ پرتغال، توانسته دروازه حریفان تیمش را باز کند. 
او آمار هشت گل در این 6 مسابقه را دارد. طارمی فصل اول حضورش در لیگ پرتغال، با 18 گل به صورت مشترک فصل را به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رساند. 
فصل دوم بهترین گل‌ساز شد و این فصل، فرصت دارد به تنهایی، عنوان آقای گلی را بدست آورد.
پورتو و مهدی طارمی شرایط سختی برای قهرمانی در لیگ دارند ولی می‌توانند امسال را با یک قهرمانی به پایان ببرند. 
تیم طارمی باید هفته بعد در فینال جام حذفی فوتبال برابر براگا قرار گیرد و طارمی فرصت کسب یک جام دیگر را با تیمش خواهد داشت.
حالاعلاوه بر منچستریونایتد و تاتنهام، پاری‌سن‌ژرمن، نانت و لیل در بازی پورتو برابر فامالیسائو نمایندگانی را برای ارزیابی این بازیکن ایرانی به پرتغال فرستادند و با توجه به درخشش طارمی در این دیدار، احتمال رفتن بازیکن ایرانی در تابستان جدی به نظر می‌رسد.
طعنه آمیز اینکه طارمی روزهایی که در پرسپولیس به دلیل انتقال اشتباه به ترکیه با محرومیت عجیبی روبه‌رو شده بود در جمله ای تاریخی از خیریت در محرومیتش سخن گفت و حالا سال‌ها بعد با انتقال به پرتغال و درخشش خیره کننده ظاهراً آن خیریت برایش عینیت پیدا کرده است.
طارمی درباره راهیابی به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال و رسیدن به آقای گلی گفت: بله این موضوع مهم است. این بخشی از وظیفه من به عنوان مهاجم است. 
در پایان فصل خواهیم دید چه خواهد شد. گونچالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بیشتری دارد. از این چهار گل بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم، مثل همیشه تمام تلاشم را می‌کنم.
ستاره ایرانی در پایان گفت: قهرمانی در لیگ در دست ما نیست اما برای شخصیت و اعتبارمان بازی خواهیم کرد و باید برنده شویم. ما روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه