کاهش ۶۶ درصدی بیماران کرونایی در خراسان رضوی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید91 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

کاهش ۶۶ درصدی بیماران کرونایی در خراسان رضوی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی، در 10روز گذشته کاهشی ۶۶ درصدی داشته است.


دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا  و بستری در 10 روز اخیر از ۲۱۴ نفر به ۷۲نفر کاهش یافته است، اظهار کرد: برای ادامه این‌روند  عموم مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری‌اند که تمامی این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد‌هستند.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه همچنان تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند، از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک و 2 مراجعه کنند.
وی گفت: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار برای مقابله با کرونا، دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از ماسک است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه