ارتش مقتدر در منطقه

سرتیپ آذریان از نقش مثبت تدابیر رهبر معظم انقلاب در ارتقای جایگاه ارتش یاد کرد

ارتش مقتدر در منطقه

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش با دریافت تدابیر رهبر معظم انقلاب توانسته به عنوان یک نیروی مقتدر در منطقه باشد.


به گزارش قدس خراسان، استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس اظهار کرد: در ابعاد مختلف برای حفظ موجودیت خودمان برای تحقق آرمان‌ها نیاز به قدرت داریم، بدون تولید قدرت امکان ندارد ما قادر باشیم از موجودیت خودمان دفاع کنیم و آرمان‌ها محقق نمی‌شود.
یعقوبعلی نظری بیان کرد: در نهضت امام(ره) مهم‌ترین شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و برای حفظ این کشور و ملت و هویت حقیقی در برابر دشمنان نیاز به قدرت داریم.
وی گفت: دشمنان، ما را در هر لحظه مورد هدف قرار می‌دهند و برای حفظ کشور و ملت نیاز به زیرساخت اساسی به نام امنیت داریم و امنیت محصول قدرت است و امروز با جهت‌گیری‌های دقیق معنوی و تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم و این مرهون تلاش همه دستگاه‌ها و مردم در تمام عرصه‌هاست.
نظری بیان کرد: امروز با وجود همه مؤلفه‌های قدرت و تجمیع آن‌ها با هدایت هوشمندانه 
رهبر معظم انقلاب، ایران در جایگاه ویژه در منطقه قرار گرفته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبری به عنوان یک نیروی مقتدر در منطقه است
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ رضا آذریان اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و با دریافت منویات، تدابیر و راهبردهای رهبر معظم انقلاب توانسته به عنوان یک نیروی نظامی در منطقه آماده انجام مأموریت باشد و این قدرت‌نمایی و این قدرت نظامی را همه نیروهای مسلح ما دارند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: بهینه‌سازی تانک‌های 72T، توپ‌های ۱۵۵ میلیمتری، نفربرهای بی‌تی‌آر و براق از جمله توانمندی‌های جوانان متخصص نیروی زمینی ارتش است که امروز به نمایش درآمده است.
وی در ادامه بیان کرد: امروز روزی است که حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از جریاناتی که در تقویم و تاریخ بعد از پیروزی انقلاب نوشته شده و برای نقش بر آب کردن نقشه‌های تجزیه‌طلبان و کسانی که دوستدار ارتش نبودند، در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام و به مردم عزیز ابلاغ کردند.

ارتش حافظ دستاوردهای انقلاب است
آذریان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس فرمانی که حضرت امام(ره) دادند، یک ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ انقلاب، کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هست. امروز ما اینجا جمع شدیم تا یک بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمان‌های امام(ره) و رهبری اعلام کنیم و بر خودمان ببالیم که امروز روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش  گفت: آسمان مشهد امروز شاهد بالگرد کبری بود که مجهز به سیستم دید در شب و افزایش برد موشک از ۲ کیلومتر به ۲۰ کیلومتر است.
وی اظهار کرد: ارتش در پیش از پیروزی انقلاب و در راه تثبیت انقلاب در کنار مردم، امام و رهبری بود و اقدام‌های بسیار بزرگی انجام داد. سربازان فداکار ارتش در تمام جریان‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس همچنان حافظ امنیت کشور و مرزهای جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: امروز در مرزهای شرقی کشور در تمام ابعاد تجهیزات و تسلیحات، در برد الکترونیکی و اپتیکی به‌روز هستیم و جای نگرانی برای هیچ کدام از هموطنان ما در منطقه شرق کشور نیست.
وی بیان کرد: امروز ارتش در این منطقه همراه با مرزبانان، شرایط بسیار خوبی را رقم زده و با تجهیزات و تسلیحات نظامی مأموریت خود را انجام می‌دهد و به‌روز است و دورتر از مرزها را رصد می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه