تدوین شرح سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در بنیاد پژوهش‌های اسلامی

تدوین شرح سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در بنیاد پژوهش‌های اسلامی

مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: تدوین شرح سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال 1402 در دستور کار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی  قرار گرفته است.


دکتر احد فرامرز قراملکی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، یکی از فعالیت‌های مهم بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در آغاز سال جاری را تدوین شرح سخنرانی نوروزی امسال رهبری معظم برشمرد و گفت: سه سال به دلیل شیوع کرونا از سخنرانی معظم‌له در ایام نوروز بی‌بهره بودیم. امسال پس از سه سال رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوروز 1402 در نخستین روز از سال، در حرم مطهر رضوی به ایراد سخن پرداختند، به همین منظور با دستور و امریه تولیت آستان قدس رضوی و به پیشنهاد دکتر طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی مقرر شد شرحی بر سخنرانی ایشان نگاشته شود.
قراملکی گفت: بر همین اساس در جلسه شورای مدیران مقرر شد محورهای سخنرانی علاوه بر شرح تفصیلی، در قالب پنج دفتر تدوین و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
وی ادامه داد: شرح سخنرانی در پنج محور با موضوعات مبانی و مفهوم‌شناسی تحول، الزامات تحول اقتصادی، الزامات تحول سیاسی و اجتماعی و موضوع تحول با نگاه فقهی، حقوقی، فرهنگی و اخلاقی در حال تهیه است، در واقع طرح اولیه این طرح آماده‌سازی شده است و به زودی به چاپ خواهد رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه