آخرین فرصت برای تقدیر

روایتی از مراسم شب‌زنده‌داری زائران حرم مطهر رضوی در شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان

آخرین فرصت برای تقدیر

شامگاه پنجشنبه و در سومین شب قدر، قدرشناسان این شب بزرگ با گام‌هایی استوار و دل‌هایی امیدوار قدم در راه خانه دوست گذاشته و راهی صحن و سرای رضوی شدند تا در این شب نورانی که بهتر از هزار ماه است خوشه‌چین احسان مولای مهربانشان باشند.


به گزارش آستان‌نیوز، مراسم شب زنده‌داری و احیای شب بیست و سوم ماه رمضان و سومین شب قدر از ساعت20 با حضور خیل عظیم شب زنده‌داران و مؤمنان خداجو در حرم مطهر رضوی آغاز شد. در ادامه این مراسم زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی رضوی دعای پرفیض جوشن کبیر را با نوای مداح و ذاکر آل الله(ص) سیدمهدی میرداماد زمزمه کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در این مراسم به ایراد سخنرانی درباره فضیلت شب قدر و بهترین اعمالی که در این شب پرفضیلت می‌شود انجام داد، پرداخت.وی‌گفت: از دیگر اعمال سفارش شده در این شب، دعا کردن و طلب خیر از خداوند است که بهترین دعا، طلب عافیت و عاقبت به خیری است.همزمان با سومین شب از شب‌های قدر، باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام هم در حرم مطهر رضوی برگزار شد. در این محفل ترتیل‌خوانی که با حضور خیل زیادی از زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، جواد پناهی، مصطفی ملکی و سیدحامد حسینی از قاریان ممتاز و بین‌المللی حرم مطهر رضوی سوره‌هایی از قرآن مجید را تلاوت کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه