آرزوی ملی‌پوش دهه هشتادی مشهدی

آرزوی ملی‌پوش دهه هشتادی مشهدی

بانوی مشهدی ملی‌پوش رشته وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت برای فعالیت‌های ورزشی نیست، عنوان کرد: به عنوان یک ورزشکار در تمام این سال‌ها همه تمرکزم را روی وزنه و رکورد زدن گذاشتم و دختران ما با وجود حجاب توانستند با کشورهای مختلف جهان رقابت و مدال‌های زیادی را از آن خود کنند.


سیده غزاله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمانی که به عنوان یک دختر مسلمان ایرانی در رقابت‌های جهانی، پرچم پرافتخار کشور را بالای سر بردم، حس غرور عجیبی داشتم و تلاش می‌کنم دوباره این حس را تجربه کنم. 
وی ادامه داد: به عنوان یک دهه هشتادی، آرزوی حضور در رقابت‌های جهانی المپیک را دارم تا برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
این بانوی جوان وزنه‌برداری گفت: در رقابت‌های استانی و کشوری نیز تاکنون سه مقام برتر بدست آورده‌ام و از هم اکنون هدفم را حضور پرقدرت در‌رقابت‌های جهانی المپیک گذاشته‌ام.
حسینی درباره حس غروربرانگیز ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان اظهار کرد: برای رسیدن به قهرمانی، روزهای زیادی تلاش کردم تا امروز حرفی برای گفتن داشته باشم و به همه دختران سرزمینم که ورزش و تلاش می‌کنند توصیه می‌کنم برای رسیدن به هدفشان سخت‌تر تلاش کنند تا طعم شیرین ایستادن روی سکوی قهرمانی را بچشند.
سیده غزاله حسینی، وزنه‌بردار ۱۷ ساله مشهدی در دسته ۶۴ کیلوگرم است. این بانوی ورزشکار از ۱۰سالگی وارد رشته وزنه‌برداری شد و پس از عملکردهای فوق‌العاده در رقابت‌های انتخابی و استعدادیابی، از ۱۳ سالگی به تیم ملی دعوت شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه