بازگشت رشید به جمع بهترین گلرهای لیگ

مظاهری چراغ خاموش کلین‌شیت می‌کند

بازگشت رشید به جمع بهترین گلرهای لیگ

دروازه‌بان باتجربه پیکان با حضور در این تیم دوباره به شرایط خوب خودش بازگشته و درصدد است آمار خود را ارتقا دهد.


رشید مظاهری که در نیم فصل اول نتوانست در سپاهان فرصت زیادی برای بازی پیدا کند، در نقل و انتقالات زمستانی راهی پیکان شد تا بتواند از این تیم دوباره به سطح اول دروازه‌بانی در فوتبال ایران برگردد. او در شرایطی در تیم کم‌حاشیه پایتخت حضور دارد که به نظر می‌رسد در حال بازگشت به دوران طلایی خود 
است.
مظاهری از هفته هفدهم لیگ برتر در ترکیب پیکان به میدان رفته و تاکنون در هفت مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی پیراهن خودروسازان را بر تن کرده است. نکته قابل توجه عملکرد خوب رشید در این هشت بازی است.
این دروازه‌بان باتجربه که در مسابقه مقابل آلومینیوم اراک هم چند سیو خوب داشت، به روند روبه پیشرفت خود ادامه می‌دهد. او در هفت بازی لیگ برتری برای پیکان چهار بار دروازه تیمش را بسته نگه داشته و در جام حذفی مقابل نود ارومیه هم گل نخورده تا یک رکورد خوب را به جا بگذارد.
مظاهری با توجه به اینکه یک کلین‌شیت هم در ترکیب سپاهان انجام داده بود، حالا در مجموع 10 بازی لیگ برتری رکورد پنج بار بسته نگه داشتن دروازه خود را ثبت کرده است. 
او با ثبت پنجمین کلین‌شیت فصل در بازی گذشته با آلومینیوم اراک به جدول بهترین گلرهای ایران نیز اضافه شد و بی‌شک در هفت بازی باقی‌مانده از فصل جاری لیگ برتر برای بهبود این رکورد خود تلاش خواهد 
کرد.
با توجه به تغییر سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد رشید جان تازه‌ای برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه تیم ملی گرفته است و می‌خواهد جبران مافات کند و نامزد اصلی شماره یک تیم ملی باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه