افزایش ساعت کاری ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک در مشهد

افزایش ساعت کاری ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک در مشهد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در ایام استقبال از بهار، ساعت کاری ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک برای شهروندان مشهدی افزایش می‌یابد.


مسعود رضوی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ایام خانه‌تکانی و همچنین روزهای پایانی سال، حجم پسماندهای خشک افزایش می‌یابد. از همین رو از ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک از ساعت 7 صبح الی ۱۹ به صورت یک‌سره آماده خدمت‌رسانی و تحویل گرفتن پسماندهای خشک از شهروندان است.
 وی بیان کرد: امسال برای نخستین بار به شکل ویژه در تعطیلات نوروز این ایستگاه‌ها دایر و آماده خدمت‌رسانی است. در حال حاضر ۲۷ ایستگاه مبادله پسماند خشک در شهر مشهد فعال است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها و تحویل پسماندهای خشک، در ازای آن مواد شوینده، دستمال کاغذی و دیگر اجناس موجود را دریافت یا با پس‌انداز اندوخته خود به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، کارت هدیه دریافت کنند.
رضوی خاطرنشان کرد: همچون گذشته خودروهایی نیز در یک روز مشخص به محدوده‌ها و فازهای تعیین شده مراجعه و به جای پسماندهای خشک، پلاستیک و نمک به شهروندان اهدا می‌کنند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به روش هوشمندسازی و بازیافت آنلاین اشاره کرد و گفت: راحت‌ترین روش با خدمات بهتر و قیمت خرید بالاتر ضایعات خشک، استفاده از سیستم بازیافت آنلاین است که شهروندان می‌توانند با نصب هر یک از نرم‌افزارهای (بهروب، بازیست و اکو) مطابق با زمان درخواستی خود همچون تاکسی‌های اینترنتی، تقاضای خودرو جمع‌آوری پسماند خشک را داشته باشند تا خودرو به در منزل آنان مراجعه و کیف پول شهروند را آنی شارژ کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه