ساماندهی تجمعات در دستور کار دولت است

معاون سیاسی وزیر کشور:

ساماندهی تجمعات در دستور کار دولت است

معاون سیاسی وزیر کشور ادعاهای مطرح شده درباره مسمومیت‌های دختران را بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام دانست و تصریح کرد: با وجود هزاران سند درباره عملکرد جمهوری اسلامی، این ادعاها وصله‌هایی است که به نظام نخواهد چسبید. 


به گزارش ایرنا، محمدرضا غلامرضا گفت: آن‌قدر گواه وجود دارد که این وصله‌ها به جمهوری اسلامی نچسبد. 
یکی از کسانی که هوای جوانان را داشته، رهبر معظم انقلاب است. اگر ما در کشور جهش علمی داریم، مرهون توجه ایشان است. گاه‌و بیگاه، نخبگان، جوانان، دانشجویان و استادان دانشگاه را هدایت کرده و به آن‌ها جهت داده‌اند. 
نگرانی دشمن ما، جهش علمی ایران در منطقه و جهان است. نگرانی دشمن قدرت ماست که اگر قدرت و قوت نداشتیم، ما را به حال خود رها می‌کردند و ۲۶۰ کانال ماهواره‌ای علیه ما برنامه نمی‌ساختند که در طول تاریخ بی‌سابقه 
است. 
معاون سیاسی وزارت کشور ساماندهی تجمعات را یکی از ضرورت‌ها و نیاز جامعه دانست و درباره اقدام‌های وزارت کشور در این زمینه گفت: از ابتدای مسئولیت، اقدام‌های کارشناسی روی آیین‌نامه اجرایی تجمعات و راهپیمایی‌های قانونی صورت گرفت و سعی شد از تجربیات گذشته و کارهایی که پیشتر صورت گرفته بود استفاده و نظرات دستگاه‎های مختلف اخذ شود. 
علاوه بر آن، از نقطه نظرات برخی نخبگان، خانه احزاب و اعضای احزاب سیاسی هم طی جلسات برگزار شده در وزارت کشور استفاده کردیم و در نهایت منجر به اعمال نظراتی روی پیش‌نویس شد و اکنون این پیش‌نویس آماده است. 
معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: همزمان با این پیش‌نویس با دستور مستقیم رئیس‌جمهور موضوع تدوین لایحه‌ای در این زمینه در دستور کار قرار گرفت و لایحه تدوین شده‌ دولت درباره راهپیمایی‌های قانونی، این هفته به معاونت پارلمانی ارسال شده و پس از آن به مجلس تقدیم 
خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه