مورچه اتمی

بازگشت موفق «عمری» به خط حمله

مورچه اتمی

محمد عمری با گلی که در بازی با تراکتور زد، تبدیل به بهترین گلزن فعلی پرسپولیس در لیگ برتر شد.


​​​​​​​نیم فصل اول، یورگن لوکادیا با 6 گل نمایشی فوق‌العاده در خط حمله پرسپولیس داشت. پس از جدایی او، گل‌محمدی گزینه‌های زیادی را در خط حمله امتحان کرد اما هیچ‌کدام، به اندازه عمری موفق نبودند. عمری از هفته چهاردهم که به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شده، توانسته چهار گل برای این تیم در لیگ برتر بزند و بالاتر از گئورگی گولسیانی، به تنهایی بهترین گلزن فعلی این تیم در لیگ برتر باشد.
عمری در هفته‌های اخیر، نشان داده بازی کردنش در خط حمله، می‌تواند موتور گلزنی پرسپولیس را هم راه بیندازد. او از هفته چهاردهم تا هفدهم، در خط حمله پرسپولیس بازی کرد و در این چهار بازی سه گل زد. پرسپولیس هم به‌جز بازی با فولاد، توانست در گلزنی موفق باشد. انتقال عمری به پست وینگر و ورود شیخ دیاباته به ترکیب اصلی پرسپولیس، با افت آمار این بازیکن همراه بود. مصدومیت دیاباته، عمری را به خط حمله پرسپولیس برگرداند و او این هفته با یک گل و یک پاس گل، نقشی مؤثر در برد پرسپولیس داشت. عمری دو بازی جام حذفی با ون‌پارس و سپاهان هم، در خط حمله بازی کرد و در هر دو بازی، برای تیمش پنالتی گرفت.
عمری با وجود سن کم و سابقه بازی در پست وینگر، در خط حمله بازیکنی قدرشناس بوده است. او در بازی هفته چهاردهم با گل‌گهر، با نخستین شوت داخل چارچوبش با پیراهن پرسپولیس، اولین گلش را زد. بازی با نساجی هم با دو شوت داخل چارچوب، توانست دو گل بزند. بر اساس آمار متریکا، عمری این فصل درمجموع 6 شوت داخل چارچوب زده که چهارتای آن‌ها، گل شده‌اند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه