آتش‌بازی همزمان سپاهان و پرسپولیس

«استقلال - گل گهر» گل بازی‌های امروز

آتش‌بازی همزمان سپاهان و پرسپولیس

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز با پیروزی بزرگ پرسپولیس در تبریز و گلباران هوادار توسط سپاهان آغاز شد. تراکتور در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان پرسپولیس بود که این بازی با برتری ۳بر ۲ سرخپوشان به پایان رسید. 


سرخپوشان تهرانی در شرایطی به میدان رفتند که دقایقی قبل از شروع بازی گئورگی گولسیانی و میلاد سرلک را به دلیل بیماری و مصدومیت از ترکیب خارج کردند.تراکتور هم اخباری را درون دروازه نداشت.
در دقیقه ۱۹ محمد عمری در یک ضد حمله با شوتی محکم از سمت راست محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کرد.پس از این گل تیم میزبان سعی در اختیار داشتن بازی داشت و حملاتی را هم روی دروازه میهمان تهرانی پی‌ریزی کرد اما این پرسپولیس بود که برخلاف جریان بازی دومین گل را در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند. 
نیمه دوم مطابق انتظار آغاز شد و این تراکتور بود که برای جبران گل‌های خورده فشار زیادی را روی دروازه میهمان تهرانی خود وارد کرد.
عباس زاده که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه ۶۷ با ضربه سر دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.تراکتوری‌ها که برای به تساوی کشاندن بازی تلاش زیادی کردند، سرانجام در دقیقه ۸۴ روی حرکت عباس زاده درون محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شدند که این ضربه را خود عباس زاده به گل تساوی تبدیل کرد تا سرخپوشان بازی برده را با تساوی عوض کنند.در دقایق پایانی پرسپولیس برای رسیدن به گل سوم تلاش زیادی کرد و در شرایطی که داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفته بود، شاگردان گل‌محمدی از سکته نجات پیدا کردند و با گل وحدت حنانوف سه امتیاز را به خود اختصاص دادند.
در دیگر بازی پیکان و ذوب آهن به تساوی صفر بر صفر رسیدند.
دیروز مس رفسنجان هم توانست با چهار گل از سد میهمانش صنعت نفت بگذرد تابا 34 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند. در دیگر بازی حساس این هفته تیم‌های سپاهان و هوادار به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان مورایس موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود عبور کنند. به این ترتیب سپاهان با این پیروزی 46 امتیازی شد و همچنان با اختلاف یک امتیازی نسبت به سرخپوشان در صدرجدول رده‌‌بندی باقی ماند.  
 اما امروز در مهم‌ترین بازی استقلال میزبان گل گهر است. برنده این دیدار تب بالای جدول را در ادامه لیگ داغ‌تر خواهد کرد. دو تیم تاکنون هشت بار به مصاف هم رفته‌اند که 6 پیروزی برای استقلال و یک پیروزی برای گل گهر ثبت شده و یک دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است. شاگردان قلعه‌نویی در پنج بازی از ۶ بازی اخیرشان بیش از 5/2 گل به ثمر رسانده‌اند و با ۳۰ گل زده دومین تیم برتر در آمار گلزنی لیگ برتر امسال هستند. آمار دو تیم در گلزنی نوید یک تقابل جذاب را می‌دهد. تاریخچه تقابل دو تیم به سود استقلال سنگینی می‌کند اما باید دید شاگردان قلعه‌نویی می‌توانند نوار شکست‎ناپذیری استقلال در هفته‌های اخیر را در تقابل با این تیم قطع کنند یا خیر.برنامه ادامه دیدارها به شرح زیر است.
دوشنبه 15 اسفند
مس کرمان-فولاد15:00
ملوان-آلومینیوم اراک15:00
استقلال-گل گهرسیرجان16:45
نفت مسجد سلیمان-نساجی 18:00

برچسب ها :
ارسال دیدگاه