اکران مردمی یک فیلم تئاتری به نفع زلزله‌زدگان خوی

اکران مردمی یک فیلم تئاتری به نفع زلزله‌زدگان خوی

مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد گفت: عواید اکران مردمی فیلم «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» توسط حوزه هنری، مستقیم برای کمک به مردم خوی ارسال خواهد شد.


​​​​​​​احمدرضا بهبهانی که میزبان اکران مردمی این فیلم تئاتری در سینمای خود است، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد پیشنهاد اولیه این اتفاق بیان کرد: طرح اکران مردمی فیلم تئاتری «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» و اهدای عواید فروش آن به مردم زلزله‌زده خوی از سوی هر دو طرف، یعنی هم جناب افشاریان و هم مجموعه سینما هویزه مطرح شد که کارگردان اثر به شدت از این موضوع استقبال کرد و تمایل نشان داد و این اتفاق رقم خورد.
وی در مورد استقبال مردم نیز بیان کرد: به لطف الهی خوشبختانه استقبال مردم بسیار خوب بود و حدود چهار ساعت پیش از اکران، بیش از 90 درصد سالن پر شد.
مدیر سینما هویزه مشهد افزود:  عواید فروش بلیت‌ها مستقیم توسط حوزه هنری به حساب آقای هادی حجازی‌فر که در خوی برای کمک‌رسانی حاضر هستند واریز می‌شود تا برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.
 بهبهانی در پایان افزود: به غیر از جناب افشاریان که شب گذشته با حضور خودش اکران مردمی فیلمش را داشتیم تا به حال پیشنهاد دیگری برای اکران مردمی به نفع مردم خوی نداشتیم؛ اما به شدت از این موضوع استقبال می‌کنیم و اگر پیشنهادی باشد حتماً آن را اجرایی خواهیم کرد.

خبرنگار: محدثه مودی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه