همه برای تحقق جامعه مهدوی تلاش کنیم

آیت‌الله نوری همدانی:

همه برای تحقق جامعه مهدوی تلاش کنیم

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به دومین همایش «مهدویت و انقلاب اسلامی» موضوع مهدویت را از اصلی‌ترین و زنده‌ترین مسائل اسلامی معرفی کرد.


به گزارش شبستان، در بخشی از پیام این مرجع تقلید شیعیان آمده: موضوع مهدویت از آموزه‌های مهم اسلامی است که در فرهنگ تشیع دارای جایگاه بلندی است. توجه به مهدویت در طول تاریخ عامل بسیاری از مبارزات و انقلاب‌ها بوده و جریان مبارزه با مستکبران را نیز بر عهده داشته و در انقلاب‌ ما در کلام امام (راحل) این موضوع پیداست.
انقلاب اسلامی ایران که رهبری آن بر عهده یک شخصیت کم‌نظیر در تاریخ بوده است با هدف زمینه‌سازی ظهور به‌وقوع پیوست و امام (راحل) در سخنرانی‌های مختلف، این انقلاب را زمینه‌ساز ظهور آن منجی عالم بشریت ذکر کرد و شعار‌های این انقلاب نیز برآمده از جامعه‌ای است که مصلح کل و موعود امم در آن حضور دارد، یعنی برقراری عدالت، ریشه‌کنی‌ ظلم و ستم و نابرابری، مبارزه با استکبار، حمایت از مستضعفان عالم. بر این اساس امروز بر همگان لازم است برای تحقق آرمان‌های امام (راحل) که همان جامعه مهدوی بوده است تلاش کنیم و زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشیم و با برادری و وحدت بین همه مذاهب اسلامی برای تحقق یک جامعه اسلامی کامل تلاش کرده و همان شعار امام را مورد توجه داشته باشیم که این انقلاب اسلامی که امید مستضعفان است زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه