«عنایتی» بازهم یقه پرسپولیس را می‌گیرد؟

گربه سیاه سرخ‌ها و مأموریت نجات

«عنایتی» بازهم یقه پرسپولیس را می‌گیرد؟


نفت مسجدسلیمان در 6 دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس نتوانسته برنده باشد و یک تساوی و پنج شکست در کارنامه نماینده استان خوزستان به چشم می‌خورد. اما با وجود این، نفتی‌ها از بازی در ورزشگاه آزادی مقابل سرخپوشان پایتخت خاطره خوشی دارند، چون آن‌ها در لیگ نوزدهم تجربه کسب پیروزی مقابل پرسپولیس را در این ورزشگاه بدست آوردند و حالا به دنبال تکرار آن خاطره شیرین هستند.
نفتی‌ها در دیدار دور رفت لیگ نوزدهم مقابل پرسپولیس، با هدایت مهدی تارتار توانستند سرخپوشان پایتخت را با هدایت گابریل کالدرون شکست بدهند و هواداران نفت مسجدسلیمان چشم‌انتظار آن هستند تا خاطره فراموش‌نشدنی لیگ نوزدهم، این‌بار در لیگ بیست‌ودوم تکرار شود تا هم اولین پیروزی عنایتی در کسوت سرمربی نفتی‌ها به‌ثبت برسد و هم اینکه آن‌ها بتوانند به خروج از منطقه قرمز جدول امیدوارتر شوند. رضا عنایتی به جز خاطرات موفقی که در دوران بازی در مقابل سرخپوشان پایتخت از خود به جای گذاشته، در قامت سرمربی هم همواره سد راه موفقیت پرسپولیس بوده و می‌توان از او به عنوان یکی از چهره‌های مؤثر در قهرمان‌نشدن سرخپوشان پایتخت در فصل گذشته یاد کرد! عنایتی در لیگ بیست‌ویکم در قامت سرمربی تیم هوادار در مقابل پرسپولیس قرار گرفت و توانست در بازی رفت‌وبرگشت سرخپوشان پایتخت را متوقف کند.
شاگردان عنایتی در تیم هوادار موفق شدند از 6 امتیاز ممکن، 2 امتیاز بدست آورند و باعث شدند پرسپولیس هم در کورس قهرمانی 4امتیاز ارزشمند را از دست بدهد. سرمربی جوان نفتی‌ها امیدوار است پس از درخشش در مقابل سرخپوشان پایتخت در نقش سرمربی تیم هوادار، همچنان بتواند رکورد شکست‌ناپذیری خود را مقابل پرسپولیس حفظ کند و این‌بار با هدایت تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس یک شگفتی بزرگ را خلق کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه