با وام 120 میلیاردی استقلال مخالفت شد

پایان ماه‌عسل فتح‌الله‌زاده

با وام 120 میلیاردی استقلال مخالفت شد

ماه عسل فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال در بازگشت چندین باره او به سعادت‌آباد خیلی زود تمام شد؛ چرا که طلبکاران باشگاه هر روز یکی پس از دیگری به اتاق وی رفت و آمد می‌کردند تا طلب خود را وصول کنند، شوالیه تصور می‌کرد می‌تواند با دسته چک جادویی استقلال برای خودش زمان بخرد، اما طلبکاران که به سیم آخر زده بودند به وی اعلام کردند به هیچ عنوان قصد مصالحه با او را ندارند.


فتح الله‌زاده به همین خاطر دست به کار شد تا با دریافت وام سنگین 120 میلیاردی مشکلات فعلی استقلال را رفع و رجوع کند.
پس از اینکه مدیرعامل در تمام اظهارنظرهای خود پز دریافت وام 120میلیاردی را داد و همه از این موضوع خبردار شدند، کابوس بزرگ برای فتح‌الله‌زاده رونمایی شد.
مدیران بانکی که او از آن‌ها تقاضای پرداخت وام 120 میلیاردی داشت، پس از چند روز بررسی و دریافت استعلام‌های لازم، آب پاکی را روی دست وی ریختند و به او خبر دادند امکان پرداخت این مبلغ به استقلال وجود ندارد.
فتح الله‌زاده که متوجه شده بود در چه مخمصه‌ای گرفتار شده، تلاش کرد با یک هجمه رسانه‌ای از پیش طراحی شده هواداران را در برابر وزارت ورزش و دولت قرار دهد به همین خاطر موضوع کمک چند صد میلیاردی یکی از اپراتورها را به باشگاه رقیب رسانه ای کرد و عنوان کرد باید چنین کمکی از سوی دولت به آن‌ها نیز صورت گیرد در حالی که دولت به دلیل شرایط اقتصادی عجیب در جامعه هیچ ساز و کاری برای پرداخت این رقم به باشگاه استقلال نداشت و به همین خاطر با درخواست استقلال برای پرداخت مطالبه سنگین استراماچونی مخالفت کرد.
از طرفی اعضای کادر فنی تیم و بازیکنان استقلال نیز به دلیل تحقق نیافتن وعده‌های آقای مدیرعامل برای وی پیغام فرستادند کاسه صبر آن‌ها نیز لبریز شده و اگر اتفاق مثبتی رخ ندهد، ممکن است از حضور در تمرینات خودداری کنند.
این اتفاقات در شرایطی رخ داد که بزرگ‌ترین تهدید استقلال در حوزه بین‌المللی همچنان سرنوشت آبی‌ها را با جدیت تهدید می‌کرد، به همین دلیل هواداران استقلال نیز با افزایش فشارها در شبکه‌های اجتماعی خواستار تعیین تکلیف پرونده استراماچونی شدند.
بروز سانحه سقوط بالگرد وزیر هم بلای جان فتح‌الله زاده شد؛ چون او تنها شانس موجود برای عبور از این بحران را از دست داده بود و در غیاب سجادی هیچ کسی نمی‌توانست به داد مدیرعامل استقلال برای عبور از این بحران برسد، حالا باید دید با وجود شرایط عجیب و غریبی که برای مدیرعامل آبی‌ها رخ داده، آیا وی و اعضای هیئت مدیره‌ استقلال راهی برای خروج از بحران کنونی خواهند داشت یا دوباره راهبرد استعفا برای پیرمرد کهنه کار استقلال فعال خواهد شد.
علی فتح‌الله‌زاده در نوبت قبلی که به هواداران وعده داده بود مشکل استراماچونی برای بازگشت به استقلال را حل خواهد کرد، زمانی که موفق به انجام این کار نشد با بهانه ابتلا به کرونا و ضعف جسمانی از کار کنار رفت اما حالا با وجود اینکه دیگر خبری از ویروس کرونا نیست، باید دید آیا سریال استعفای مدیرعامل آبی‌ها به شکل دیگر تکرار خواهد شد یا خیر؟

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه